

about kloostervision

BRANDING & IDENTITY
Bij een beginnende organisatie is de identiteit van de organisatie vaak nog volop in ontwikkeling. In het eerste jaar van een nieuwe onderneming krijgt deze, door trial and error, steeds meer vorm en definitie. Het proces van logo en huisstijl ontwikkeling kan dan ook een tweede functie krijgen, namelijk een spiegel voorhouden. Zichtbaar worden van de identiteit. Waarom is het belangrijk na te denken over identiteit?

GRAPHIC DESIGN
In het ontwerpen van een logo, huisstijl, brand stategie of website werk ik samen met de websitebouwers en vormgevers van Logodok en het creatieve netwerk van Fabriek Artistiek. Omdat ik het belangrijk vindt dat de stijl van de vormgever aansluit op de opdracht, werk ik samen met verschillende vormgevers, verschillende tools en skills ter beschikking, om tot de meest passende uitvoering van het ontwerp te komen.
PROJECTS
(PROJECT) MANAGEMENT
In het ontwerpen van een logo, huisstijl, brand stategie of website werk ik samen met de websitebouwers en vormgevers van Logodok en het creatieve netwerk van Fabriek Artistiek. Omdat ik het belangrijk vindt dat de stijl van de vormgever aansluit op de opdracht, werk ik samen met verschillende vormgevers, verschillende tools en skills ter beschikking, om tot de meest passende uitvoering van het ontwerp te komen.
CONTACT
LEARNING & DEVELOPMENT
In het ontwerpen van een logo, huisstijl, brand stategie of website werk ik samen met de websitebouwers en vormgevers van Logodok en het creatieve netwerk van Fabriek Artistiek. Omdat ik het belangrijk vindt dat de stijl van de vormgever aansluit op de opdracht, werk ik samen met verschillende vormgevers, verschillende tools en skills ter beschikking, om tot de meest passende uitvoering van het ontwerp te komen.